MEDYCYNA
RODZINNA

UWAGA! Zmiany w organizacji pracy Przychodni NZOZ DIAGMED Sp. j. przy ul. Sucharskiego 5 i ul. Szpitalnej 2a.

Drodzy Pacjenci

 

W związku z sytuacja epidemiologiczną w Polsce wprowadzamy zmiany w organizacji pracy Przychodni NZOZ DIAGMED przy ul. Sucharskiego 5 i ul. Szpitalnej 2a.
Celem naszych działań jest zapobieganie i zwalczanie rozprzestrzeniania się SARS-Co-2.

Rejestracja do lekarza następuje tylko telefonicznie i dotyczy dnia, w którym dzwonimy:

Rejestracja Sucharskiego 5 – tel. 14 642 43 40  od godziny 7:45 do godziny 18:00

Rejestracja Szpitalna 2a – tel. 14 657 90 01  od godziny 7:45 do godziny 18:00

 Osoby przychodzące osobiście w celu rejestracji nie będą obsłużone.

  • Wizyty osób zdrowych bez zaostrzenia choroby bądź nowych dolegliwości są wstrzymane do ODWOŁANIA.
    Te osoby będą mogły umówić się telefonicznie na lekarską teleporadę.
  • Bilanse dzieci oraz szczepienia są wstrzymane do 30 kwietnia 2020 r. zgodnie z zaleceniami.
  • Leki stałe oraz pozostałe recepty będą realizowane przez kody receptowe, które będą podane telefonicznie lub wysłane smsowo na podany przez pacjenta numer telefonu. Kod, który Państwo otrzymają podajemy w aptece z numerem pesel osoby, na którą jest wystawiona recepta w celu otrzymania zleconych leków.
  • Do przychodni wpuszczani będą tylko pacjenci zarejestrowani na wizytę w danym dniu, bez osób towarzyszących. Wyjątek stanowią dzieci i osoby wymagające pomocy, której może towarzyszyć jeden opiekun.
  • Prosimy o wyrozumiałość i zrozumienie powagi sytuacji epidemiologicznej w Polsce. Liczymy na Państwa współpracę.
  • Przypominamy również, że Pacjenci podejrzewający u siebie SARS-Co-2 DZWONIĄ DO SANEPIDU TEL. 603 767 937, 14 642 25 71.

UWAGA !!!

W związku z zagrożeniem epidemią koronawirusa SARS-CoV-2
zostają wprowadzone nadzwyczajne rozwiązania dotyczące przejęć pacjentów:

  • REJESTRACJA PACJENTÓW TYLKO TELEFONICZNIA
  • PACJENTOM BĘDĄ UDZIELANE TELEPORADY W GODZINACH PRACY PRZYCHODNI
  • W SYTUACJI, KIEDY JEST TO NIEZBĘDNE PACJENT ZOSTANIE UMÓWIONY NA KONKRETNĄ GODZINĘ DO LEKARZA
  • NIE NALEŻY ZGŁASZAĆ SIĘ PO RECEPTY – PROŚBĘ O PRZEPISANIE LEKÓW DO KONTYNUACJI LECZENIA NALEŻY ZGŁOSIĆ TELEFONICZNIE

Ze względu na Państwa bezpieczeństwo zwracamy sie z prośbą o zastosowanie się do zaleceń.